Thoughts



Hello!
2a advent idag, det är ju ... trevligt.
Inte för att jag firar det. Har mest inte gjort någonting idag.

Dagens planer är att handla, rensa de 3 skåpen fulla med tomburkar och panta (!) och så en kvart i solen.
Känner mig inte särskilt inspirerad till att företa mig något annat.
Tänker en del... Brukar ju normalt vara ganska öppen här, men om detta.. nej.
Känns både bra men också jobbigt. Time will tell!

Ni ska ju inte tro att jag hittade nått bra i garderoben inför fredagen heller... Dessutom jobbar jag 9.30-18 hela veckan, vilket är just de tider som stan har öppet på, suck.
Som tur är har jag fått Emil att handla lite skönhetsstuff åt mig i veckan he he. Vilken vän!

Timos söta hund Zigge! Vilket energiknippe...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0