Är det nu man straffas?!



Tog precis ett bad med massa parfymerad duschcreme, smells good!
Ligger under täcke med håret i tofs (och grannen intill började precis hamra i väggen, tack för det!) och med handduk och bara tår! Är det inte den bästa känslan i världen - att krypa ner helt ren med handduk fortfarande runtom en och känna sig helt friiii ha ha!

Gjorde inpackning och peeling, och jag fattar seriöst inte...
När jag var ungdom (ja, alltså tonåring) hade jag nästan aldrig finnar, men nu som 25-åring, har jag nästan alltid någon på hakan.
Just nu har jag massa röda prickar runt hak och käkpartierna, och det spelar ingen roll hur mycket eller sällan jag tvättar ansiktet, jag anväder acnemedel, använder endast mineralsmink osv osv.
Funderar på om det är vuxenacne - som är supersvårt att få bort. Har läst lite om det och ordet roaccutan dyker upp. Och AHA-behandling. What the fuck liksom.

Kan även vara mina p-piller. Då det dykt upp efter att jag började med dem, och bara verkar bli värre. Var riktigt illa första halvåret som det brukar vara, sen gick det ner (underlligt nog under sommaren, sol ska ju vara bra) för att komma tillbaka nu senaste halvåret. Suck!
Nån som känner igen sig?


Från i somras, vilken hy! =)

Nä, får ta och kolla upp det där, och ta och börja sola så smått under veckan.

Hoppas ni har intressantare saker för er ha ha!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0