Romantik är inte min visa



Emil jobbar inne vardagsrummet, jag ligger i sängen, slöglor på tv och läser bloggar.
Jag gav honom frukost på sängen imorse, vi mornade lite, sen slängde jag mig i duschen (heh, det BEHÖVDES!) sen har jag legat här.
Solen lyser ute och det verkar sjukt fint att vara ute nu.
Vi skulle tat en promenad. Men jag vet inte, jag orkar inte.

Känner mig helt tom i bollen.
Orkeslös. Fast jag egentligen vill och behöver göra massa skit idag.
Träna. Handla. Städa hemma, och diska.

I fredags stack vi ut och tog en öl på Leprechaun. Mötte en massa irländare.
Blev full och köpte cigg. Smart.
Igår åt vi pizza och kollade på massa film, bla Beck.
Helt OK helg.
Lite kinkig, grinig, kort stubin, elak-ärlig som bara jag kan vara, lite off, allmänt egen.
Men grabb säger att han älskar mig precis som jag är.

Tur det.


// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0