The tricky ways of asking for help



Blaaaa...
Jag har inte mått så bra denna helg.
Och verkligen inte när jag gick hem från älskling vid sjutiden.
Ångest deluxe, som jag inte vet hur jag ska hantera.
Ingenting som rör mig per se men folk som jag har kär. Väldigt kär.
Och ingenting som jag tyvärr kan göra något åt. Tufft.

I alla fall, när jag kom hem frågade jag grabben om jag fick sova hos honom denna vecka.
Och det var ju såklart inga problem.
Men bara den lilla grejen gjorde allt så himla mycket bättre.
Så imorrn är det bara att dra sitt pick och pack bort till Kvarnberget, sen ska vi träna ihop.
Känner att det får bli träning, bra mat och mycket sova denna vecka och helgen (och ingen alkohol!).
Om det fysiska mår bra så är det lättare för det mentala att hänga med !

Glor på Romy & Michelle, ha ha vilken film..
Har tvättat hår, fixat naglar, glott på ny hårfön och locktång, och såklart Converse =)
Kan verkligen inte få nog av dem he he.

Ha ha vilken jävla Valentine's day.... Jag förbjöd faktiskt min pojkvän att köpa blommor till mig idag, jag såg nämligen att han varit inne på Interflora.se och kikat runt. Jag är tjejen som inte fattat grejer med blommor. Alls.

Jag ska köpa varsin fettis-semla på tisdag istället! ♥

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0