Bowlingnight !



Tjoho!

Sitter hemma och försöker töja ut mina Converse, idag är det ju bara en minus ute och då borde jag kunna ha dem ute utan att få frostskador. Dessutom kommer jag ju ha bowlingskor större delen av kvällen =)

Sitter och lyssnar på underbara 30 seconds to mars (jag säger bara : Jared Leto !!) och avnjuter en kall pripps. Ha ha grabben brukar skoja om det, att jag är så himla daring när det gäller mitt val av öl. Har enbart druckit pripps nu i säkert... 3-4 år ! Ha ha, om inte mer. Men det är ju så gott ! Varför ändra på ett vinnande koncept ?



Jag och Meti ska ta sexbussen till Kristinehamn, kommer tyvärr komma lite sent, men jaa.. väljer man att bowla i Kristinehamn så blir det ju så.. Sen blir det middag och säkerligen ett par pilsner. Det ska bli så sjukt kul att träffa ALLA sina kollegor såhär, kommer nog bli en toppenkväll =)

Ikväll blir det svartvita Converse, beiga Dickies, Svartvitrandig oversize t-shirt och scarf från Berlin. =)

NU ska jag sätta på mig ansiktet och fixa håret.
Ha en great kväll !

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0