Dagens



... första:
Måndagsmorgonen började faktiskt inte alls bra, då bussen pajjade vid stationen och Värmlandstrafik har en sådan underbar framförhållning att det inte fanns en enda extrabuss i Karlstad med omnejd. Och inte brydde de sig heller. Jag fick vackert sitta i en timme på station och glo i väntan på nästa buss - och kom en timme försent till jobbet.

... bästa: En glad nyhet och middagen med älskling idag eftersom vi som sagt fyller halvår idag =) Vet ni vad vi åt? Köttebullesallad! Han jobbar ju hemifrån och med 45 minuters lunch får man vara kvicktänkt.

.. roligaste: Christoffers spännande kärlekshistorier på avail-tid på jobbet =) Ha ha den grabben har en i varje hamn ?

... sämsta: Att få höra att min svärfar efter 35 år på samma jobb fått sparken. Fy fan vad dåligt!

... tips: Brukar alltid efter dusch/bad smörja in mig med massa babyolja, hoppa i ett par goa BjörnBorg-kallingar (bomull) och sen rakt i säng. Huden får världens bästa näring under sömnen!




... mysterium: Hur kommer det sig att trots att jag nyss tvättat och VET att jag slängt in nytvättade underkläder i lådan, så hittar jag inte just de trosor man använder mest ? (samlade på underkläder förr och har säkert flera hundra par trosor, kanske bäst att rensa för att lösa mysteriet ha ha)

... framgång: Jag märker nu på min hy och mina tänder framgången av att ha slutat med tobak. Aaah! Som att man kan andas igen. Speciellt min hy har klarnat upp - I like!

... skönaste: Ännu en gång vår allas RTM, bara för att han står ut med mig varenda dag och trixar med allt. Ha ha, det kommer inte bli lättare imorgon. Och sedan såklart den skönaste snubben - James Belushi. How can you not love him?



... outfit: Baggyjeans och vitt linne, lila hoodie från Pocoloco och scarf! Sneakers from H&M. Tillsammans med rimfrosten som samlades i barret på en efter minsta sekund utomhus.

... humör: Morgonen var det väl inte på topp, varit mest trött - men efter en stund på jobbet med alla härliga kollegor kan man inte annat än att bli glad!

... tanke:
Känner mig ännu en gång så otroligt lyckligt lottad att få kunna känna och säga att jag är så nöjd med allt i mitt liv. Intet fattas mig! Jag är rik på alla sätt som räknas.

... sista: Blir nog att messa grabb att jag ska sooova nu. Och sen sa jag sova. Har hunnit en del idag, är nöjd med insatsen på jobbet idag då jag fick mycket gjort och ännu en förfrågan. Hmm, fast disken "hann" jag inte med ! ;)

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0