Ett halvår med Dolce & Gabbana



Hallu!
Lite dålig uppdatering är de senaste dagarna, men det är för att jag jobbat helg och knappt tittat åt datorn ens.
Ha ha eller jo jag sitter ju framför en dator hela dagarna på jobbet men jag menar denna dator.

I helgen hade även Niclas födelsedags/inflyttingsfest på Kasernhöjden. Vi kom lite sent eftersom jag jobbat och var i stan vid sju - men fan vilken rolig kväll!
Vi drog ner på stan och hamnade på Tempel - där det var riktigt sjukt mingel, snygga lokaler, tre dansgolv, goda drinkar och riktigt bra musik. Vi drack, umgicks, träffade folk och dansade som tokar!

Idag har jag och älskling varit ihop i 6 månader =)
Det har gått så himla fort!
Älskling var så himla söt att han köpt en present - en bamseflaska av min absoluta favoritdoft Dolce & Gabbanas Light Blue. Tack underbarast!
Själv är jag så himla dålig på att ens tänka tanken på presenter vid sådana tillfällen, men jag får ta och hitta på något =) Tyvärr jobbar vi olika tider nu ca 3 veckor fram vilket gör det riktigt svårt att hitta tid att umgås.


Finaste presenten !

Har i övrigt så sjukt spännande saker som händer just nu - men jag väntar ett par dagar med att avslöja det, tills allt verkligen verkligen är spikat =)

Kan ju säga såhär mycket... Jag är en väldigt glad och lycklig människa just nu. Som ett barn på julafton. Och jag är nog inte ensam.

Nu ska jag nog ta och slänga mig i ett varmt bubbelbad. Sover utan nikoplåster inatt tror jag, jag drömmer så mysko och badmöjligheterna är ju lagom begränsade.
Längtar tills jag är klar med dom, ska bli sjukt sköna att slippa!
Det svåraste av allt är att komma på var fan man ska sätta dom, man måste vila varje område man använt i 7 dagar. Jävla påhitt.

Aja, ha en skön måndagskväll you all !

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0