Min sedvanliga tur...



Seriöst.
Vet ni hur sjukt kallt det är ute?

Jag och grabb satte oss på bussen, sprang in på systemet och tog sedan 6an till gymmet.
Varenda sekund är ju som att dö en mini-död i denna kyla.

När vi äntligen kommer fram ser vi att Nautilus stänger kl 17.
Vi var där 17.30. Och simhallen stängde precis då.
Jisses! Bara för att det tydligen är någon jävla halv-helgdag idag. What the fuck?
Och imorgon har dom inte öppet alls.

Vi gick stelfrusna till Statoil och tog en latte istället medan vi väntade på buss hem.
Den mest meningslösa utflykt jag någonsin gjort.

Fast, fika med älskling funkar ju alla dagar =) ♥
Han gick hem och skulle omprogrammera sitt Dreamcast (?? någon form av datorgrej) och jag kopplar av i värmen med en pilsner ( oooh ja, det är ju fredag för mig ! ) och en riktigt bra bok av Mari Jungstedt.

Hoppas ni har en mysig  tisdag!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0