Sherlock Holmes



Filmen var riktigt bra och rolig.
Märktes verkligen att det var Guy Ritchie som gjort den, full med coola scener, slagsmål och småtricks.
Robert Downey Jr som fenomenal som Sherlock!
Sen var det ju ganska uppenbart att det kommer en uppföljare - vilket jag ser fram emot!
En riktig dvd-keeper sen.

Vi fick skjuts hem av bror som bilat upp från Vetlanda.
Eftersom vi inte alls är trötta så blire det en kopp te nu och lite häng.

Imorgon ska jag storhandla med bror (utnyttja bil-innehav ha ha) och ta hem alla tusen grejer jag släpat hit till älskling, och sen bara uppladdning inför veckan.
Vilket inte är så hårt eftersom jag endast jobbar måndag och tisdag ha ha ha! =)

Idag fikade vi även med Niclas och Melker samt hade Alex och Adam här på fika - oerhört trevlig och underbart med en riktigt social dag - sällan man hinner med sånt.

Nu kokar vattnet, Hoppas ni haft en nice lördagkväll!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0