Vintersjukdomar på väg?



Hörni.

Idag mår jag inte alls bra.
Ont i kroppen, ont i huvudet, ont i ryggen, ont i magen. Seg och hängig.

Kan ju iofs ha och göra med min totala sömnbrist inatt.
Grannens hund började skälla mitt i natten och höll på oavbrutet i timmar.
Var och plingade på grannen men ingen hemma. Jag fick ringa störningsjouren till slut.
Hur det gick sen vet jag inte...

Har med andra ord inte gjort många knop sen jag kom hem.
Var grymt sugen på en påse blandat med massa lakrits, men dividerande med mig själv att ta den på söndag istället =) Faran med att inte ha tobak är ju att man blir sugen på annat istället.
Chattat lite med grabb, lyckats få undan lite disk, ätit mat.

Imorgon är det möte på jobbet, ska bli intressant.
Ska även kika på allt inför utbildningen på leverans som jag ska hålla i nästa vecka.
Förhoppningsvis får jag någon sömn inatt och att arbestdagen går fort - och att jag mår bättre imorgon.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0