I höst ska jag ...



(Bild lånad från Facebook)

I höst ska jag gå runt i en svart oversized skinnjacka, med stora scarves i gråtoner (precis en sån jag hittade på JC i Vetlanda för 65 kr - dödskallar - snyggaste scarven jag sett tror jag). Jag ska jag trassligt hår och mörka ögon. Tajta jeans och kängor.

M-mm.

Min älskling sköter sig bra. Ja alltså Kent. Ja alltså min tatuering.
Idag har den varit lite röd och fått skorpa. Men den ser så fin ut. Jag kanske har ovanligt bra läkekött?

Jag satt med förband ute i solen ett par timmar idag. Sen fick jag hålla mig inne. Det är svårt och traumatiskt för en soldyrkande människa som jag. Men värt det.
Om det är fint väder imorgon ska jag promenera hela dagen.

Nu Pepparkakhuset.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0