Om tiden bara räckte till...


.. att hinna jobba, hinna alla måsten (typ äta mat och tvätta sig), sova och ha tid till lite fritid. Typ skriva någon rad härinne, eller vara ute i solen!

Nu försvinner i och för sig solen så fort jag hinner hem vid sex-tiden, men jag har ju den stora förmånen att i alla fall SE solen utanför fönstret där jag sitter vid min dator dagarna i ända.

En grillning hanns det med på balkongen idag iallafall :)

I helgen är det teambuilding med jobbet - kan säga att vi är mäkta taggade! :)
Har, igår, förresten jobbat på Glocalnet i 1 år. Tiden går fort och jag trivs som ett superfreak ha ha !

Hultsfredsfestivalen och Arvika är kirrade i sommar! :) Nu ska vi ut på tältjakt igen.

Det är 16 ynka arbetsdagar kvar till min semester. Som jag längtar!!


Nu ska jag låta min bus torka, blir att krypa ner och läsa klart 2a boken av Sookie Stackhouse-serien, alltså urprungsböckerna till serien... (wait for it) True Blood ;)

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0