Ett glas juice & minnen från en underbar helg


Men tjena!

Var ett tag sen ! He he. Livet rullar på i samma skrämmande takt som vanligt.
Kom hem för ca en timme sedan, och då hade jag hunnit sola, träna och handla. Och jag missade inte bussen! Vad h a r hänt liksom ?! Dagen har gått fort och jag har en sån där känsla av att jag fått mycket gjort, samtidigt som jag inte känner mig stressad.

Helgen då...
Ha ha. Shit vilken helg.
Fredagen spenderades hemma hos grabben med ett par pilsner, massa bra musik och film. Bara älsk och jag ♥
Vi kollade på Drag med to hell, som faktiskt verkade rätt välproducerat. Men ... nej. Fy vad dålig. Minus minus blir betyget. Men det var mys ändå.

Lördagen spenderades på stan kan jag säga. Vi mötte Niclas och söta Melker ute i solljuset när vi tog dagens första takeaway-kaffe. Jag blev ganska snabbt klar med min shopping, grabben velade inne på Peak Performace, vi käkade riktigt äcklig kebabsallad, gjorde planer för kvällen, drog ut till Bergvik där grabb hittade en vårjacka (??? Vår? Var?), sen drog vi hem till mig och fixade mig fin, sen hem till grabb och fixade honom fin.
Sen blev det middag på Harrys med Alexandra och Adam, riktigt god krogmat med en kall bira till =) Efter maten blev de sugna på drinkar (min pojkvän drack pina colada - ha ha ha!) och ja.. drinkar ledde till tequila och jäger-shost uppe på Harrys och det ledde till den milslånga kön på Tempel och det ledde vidare till ett helrör i en soffa inne vid R&B-baren. My god. Fan vad kul vi hade!

Söndagen... Ja ni kan ju tänka er. Jag och grabb kom iväg 06.50 på morgonen, drog oss upp vid tolv, åt knäckebrödsfrukost, låg i soffan och glodde på massa film. Max Manus; som handlar om... ja Max Manus. Helt OK för att vara en genuin norsk film, ganska fin och välgjord.
Sen såg vi på Law Abiding Citizen med Gerald Butler, shit den kan rekommenderas! Vi klämde även filmen Body of Lies med Leo DiCaprio - även den riktigt bra, lite mer politisk film.

Jaha. Där har min helg i speedad version. =)
Jag känner mig nykär, lycklig, glad och harmonisk.
Nu ska jag svepa lite apelsinjuice, sen blir det dusch, slapp och sängen!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0