Får man vara rent ut sagt förjävligt lycklig på en tisdag?


Men tja!

Måste bara säga... jag är så sjukt nöjd med denna dag!
Det var en leende Jackie som satt på bussen ikväll och hummade =)

Först imorse, gick besöket på vårdcentralen jättebra. Jag fick världens bästa barnmoska, och det hela var över inom en minut, och kändes inte ett dugg! Älskling bjöd på mysig frukost efteråt ♥

På jobbet var det mycket idag, bland annat möte - där alla i min grupp fick varsin present =) Jag fick en söt apa som är en batteridriven nagellackstorkare =D Jag behövde faktiskt en sån!

Sen... Såklart. Matchen. Den avgörande matchen.
Och jag satt fast på jobbet, enda sällskapet var kollegorna i det andra skeppet.
Gull-ungarna skrek i alla fall över resultat till mig allteftersom, tills jag slutat och kunde följa live via Aftonbladet.
Sen var jag ju tvungen att gå till bussen och satt helnervös efter Frölundas två mål och uppdaterade mobilen varenda minut och typ mässade för mig själv att "fan vi kommer klara det!"
Och det gjorde vi ju SÅKLART! Det var som en mental orgasm när man såg resultatet.
WOOHOOO! LCH möter nu Djurgården i semi, vilket kommer bli så grymt kul - eftersom min kollega och goda vän Christoffer håller på Djurgården ha ha! Vi ska se till att ha några hockeykvällar framöver, oj oj det kommer bli spännande.

Jag kan säga att jag kommer sova m y c k e t  g o t t inatt!



Yeah! =)

Nu ska jag strax göra mig iordning för natta. Imorgon ska jag hämta ut mitt protein!

// J

Svar till Tysken: Ja jag gick tyska på Elsas =) Vem är du ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0