Fullpackat



med saker att fixa och göras innan denna vecka kan bli helg.

Igår hade jag en dag med väldigt mycket att göra på jobbet och jag kände mig effektiv även om jag inte ens hann hälften.
Jag mötte upp grabb efter jobbet iaf och drog och solade och tränade. OCH sprang till bussen hem =)
Sen hanns det liksom inte med så mycket mer.

Idag har jag hela dagen på mig att jobba ikapp på jobbet då jag intehar nån utbildning idag, däremot möte. IMorgon igen möte och sen utbildning på eftermiddagen. Sen är det helg!

Jag kan säga att då blir det bara s l a p p och ett par pilsner framför en film  med min grabb ♥

Nu ska jag hova i mig några koppar kaffe, dra på mig en outfit och dra till la work.
( och beundra min fina bränna ;) )


// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0