Kakbak



Herregud.
Grabben har stått här och bakat sockerkaka.
Som han tänkte jag skulle ta med till jobbet imorgon och bjuda mina kollegor på.
I think n o t. Ha ha. Sockerkaka, som inte smakar ett jävla skit. Uäh.

Själv har jag suttit här framöfr datorn med en folkpilsner och snus i käften, och muttrat över jobb, pendling, övertid osv osv. Börjar känna sig lite slutkörd. Men den diskussionen tar vi inte här!

Imorgon är det i alla fall fredag och idag blev vi klara med utbildningen så imorgon är det vanliga köret som gäller.
Bror kommer hit förhoppningsvis och på lördag blir det några öl hemma med lite polers, ska bli trevligt.


Brorsan. Jag diggar hur min bränna ser ut breve en blek norr-bagge HAHA!

Nä, njut mina vänner. Asfalten har börjat kika upp lite varstans. Och på lördag är det vårjämning, kan ni fatta?
KAN det vara så.... att våren är på G? =)

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0