Kan man vara glad på en måndag ?



Tjolahopp!


Denna dag gick jäkla fort! En helt OK dag, även om det blev en aning stressigt i början av passet när varenda kotte hos våra underleverantörer fick för sig att ringa på samma gång... Jag fick till och med kompa en halvtimme och kom hem kl nio istället för tio =)

Idag var första dagen med kolhydrater, blev lite bröd bla till frukost och sen lite pasta till lunch. Gått helt OK, märker att man är mätt bra mycket längre än annars! Måste ha haft grav näringsbrist förut... Vi får se hur det går! Känns fortfarande mysko ch helt "fel" att äta på det här sättet, men vill man må bättre och bygga - då får man ta sked i vacker mun he he.

Jaha, imorgon till fru doktor, älskling var snäll och kunde hänga med dit iaf =) Jag är ganska nervig och gillar inte att gå dit, men det ska nog bli bra! Kanske blir en frukost på stan sen också.
Sen är det möte på jobbet, så det går nog fort.

Sen är det bara EN dag kvar tills vi får lägenheten ! =)
Wiiieeeehooo =)




Wictor & jag, han fyller snart 10 år stora grabben!

Nu bllir det lite Boston Tea Party, slänga ihop lunchlåda och sen sängen!
Sov gott!

// J

Kommentarer
Postat av: Tysken

Hej. Jag vet inte riktigt hur jag hamnade här, men har du läst tyska på Komvux i Linköping? Elsa Brändströms-delen...?

2010-03-30 @ 18:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0