Show me the mooooooooooooney



My god vilken dag!
Så sjukt mycket att göra, möte osv...
Men tiden gick fort. Och jag kunde gå mycket nöjd med lätta steg hemåt vid fyra-tiden.
Älskar verkligen att få jobba snabbt, vara fokuserad, ha många bollar i luften och bara känna att jag ÄGER ha ha!

Blev en snabb sväng på affären med älskling innan vi tog bussen hemåt. Mys ♥
Kan inte fatta att det bara är tre veckor kvar tills vi har vår lägenhet!
Vad mycket shit man måste fixa...

Men, jag har fått hela denna månad heltid eftersom det behövs utbildning osv.
Normalt sett jobbar jag 80 %, så det är väl lite segt att vara hemifrån 15 timmar om dagen, men gud så sweet med den extra pengen i och med att vi flyttar i april.

Har avnjutit lite tacotallrik, surfat runt lite, kollar på Biggest Loser - det roligaste programmet ever!
Strax blir det till att skrubba hår och sen ta en kall pilsner och varva ner =)


Min och grabbens taco-jul he he (en sällsynt bild på min lägenhet)

Ha en superkväll!
Imorgon är det fan freeeedag!


// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0