Sovmorgon



Tjo!

Denna vecka, korta vecka !, så jobbar jag 13-19.45 vilket innebär att jag har sovmorgon varje dag! Måste åka hemifrån runt 11, och det känns ganska wierd kan jag säga när man i en månads tid gått upp 04.45.
Gick upp vid åtta idag, (läs: tvingade upp mig) och sen dess har jag mest skrotat runt här och inte riktigt vetat vad jag ska göra ha ha!

Imorgon ska jag i alla fall tvätta och däremellan till Gripens vårdcentral och ta ett cellprov. Känns lite nervöst, men jag har fått många kallelser till det de senaste åren och aldrig gått, men enligt mamma så var det inte så farligt.
Imorgon hoppas jag även att mina pulver från Gymgrossisten kommit, det blev ett bra protein och långsamma kolhydrater tack vare goda tips och råd från bror.

Helgen i Karlskoga var riktigt trevlig, och igår var det hel-slapp som gällde här i min lya. Försöker verkligen vara här så mycket som möjligt nu sista veckorna!
I fredags vann förresten LHC på hemmaplan, och igår krossade de Fröluunda once again! Imorgon jävlar smäller det, synd att jag sitter på jobbet då... =(
Tur att kollegan Johan har en iPhone he he =)


// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0