Swosch sa det!


.. och så gick vi från fredag till onsdag.
Ha ha, fan tiden bara slinker en ur händer känner jag.
En snabb update då:

Fredag : Filmhäng med bror & grabb som slutade med att de somnade och jag kolla på film själv =)

Lördag : Öl & snack med Ola, Alexandra, Adam, bror & grabb - mys!

Söndag : Biltema och Sibylla.

Måndag : Trött, häng hos grabb.

Tisdag : Sol, Body Magazine och underbara The Mentalist med Simon Baker *mmmmm* Trött.

Onsdag :(idag) Kebabsallad, lägga in räkningar och Roomservice - som för övrigt inte är alls lika bra som förr!

Så resten då?

Torsdag : Sol, hänga med grabb eventuellt - eller - hem och snarka.

Fredag : Hurra när jag går ifrån jobbet, häng med grabb med massa film och soffmys.

Lördag : Börja slänga saker jag inte ska ha med till nya lyan, packa! Sen buss till Karlskoga hem till Pernilla där det blir lite fest och Red Brick. Ska försöka mig på ett rockstjärne-besök hos Christoffer också som har fest.

Söndag : Ta sig hem från Karlskoga. Hem och fortsätta packa. Slutar antagligen med en flottig (sista) pizza från underbara Pizzaakuten här runt hörnet och x antal liter vätska.

Låter som en vecka?? =)





Bilder från helgen i Vetlanda häromveckan! Här min bror Johannes som är 13 år - samma pose! =)

Nu ska jag hopp i duschen, surfa runt efter protein (varför är det så förbannat svårt att hitta ett bra som varken är vassel eller soja??!) sen blir det natti natt!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0