Trettio sekunder till mars


Åh. De kommer till Hultsfred!! Vilken lycka.
Jared, åååh Jared. Sjukt snygg kille och grymt bra röst.
Ses mycket fram emot!



Jaha, hemma vid sex idag.
Igår när jag kom till jobbet var det typ kaos med massa planera och det blev utbildning för min del med heltid resten av veckan som följd. Kul absolut, och dagen bara flög iväg idag. Meeeen trist att gå upp fem varje morgon när man skulle haft sovmorgon egentligen... Men cash mina vänner, cash ha ha!

Igår efter jobbet drog jag, älskling och Dayib och tränade. Passade på att hoppa i solariet också, ha ha det gav resultat kan jag säga. Idag kommenterade sötaste Christoffer att det såg ut som att jag varit utomlands! Tack =)
Och det på bara 2 soltillfällen. I like alot!
Sen drog vi film - 2012. Fy fan. 3 timmar av den sämsta film jag sett på länge. Vilket bottennapp!
Sen blev det bara ca 4 timmars sömn, så ni kan ju tänka er hur trött jag är!

Men. Nu ska jag laga lunchlåda ( är inte det det tristaste som finns? ) knapra lite cashewnötter och glo på tv.

Ha det gött!

// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0