HBO ålderdiskriminerar!


Hm.

Försökte mig på att regga mig på HBOs hemsida, för att kunna ha så bra update som möjligt på TB OCH få alla minisodes i bra kvalitet utan massa tjafs.
Sagt och gjort. Tog två gångers försök innan jag fattade att mitt svenska personnummer har fel format. Jag fick upp "Sorry you have to be 18 to see this video" ! Ha ha. Jävla skoj alltså. Någons om vet var man kan få tag i ett amerikansk personnummer??

Borde inte icke-amerikaner kunna se avsnitt och trailers på en av världens största tv-produktionsbolag?

Aja.
En hemsida jag kan tipsa om, om man inte alls har sjävldisciplin nog att vänta tills varje avsnitt kommer ut, och får en massa gottis som spoilers, nya castmedlemmar, smaskiga intervjuer och annat är www.trueblood-news.com. De uppdaterar med massa varenda dag.



Jag kan säga att jag helt svältfödd på TB just nu, har inte sett ett avsnitt sen förra fredagen (förutom minisodsen) så i helgen när grabb jobbar blir det BARA TB! =) Lovade dock att laga precis vad han ville ha för middag, för att vara lite husmoderlig ;)

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0