Minisode 3



Tjo!

Idag fyllde jag o grabb 10 månader, damn har vi bara varit ihop så kort tid?? Känns som flera år ha ha.
Efter jobbet blev det lite solning (powernap i solariet rättare sagt) sen kina-takeaway och lite peoples beer, framför filmen The Box. Och nej, hyr inte den.

Såg mitt efterlängtade minisode av Sookie, Tara och Lafayette som sändes i USA i sändags =) Åh så bra!
Vill ha mer mer mer!
Ska ta ner mig på torsdag att kolla upp 1 an också som jag missat, jävla fans lägger ut fake-minisodes med egenkompad musik med massa klipp från s1 och 2, stön liksom.

Såg även officiella trailern till Open House, som inte ens ska upp på bio ...? Wierd, men jag antar att det blir så när  man är relativt grön som regissör, som Andrew är (Anna Paquins bror). Men jag ska lätt se den, verkade ha en intressant storyline med bra skådsiar. Och Stephen får känna på hur det är att blöda från halsen för en gångs skull. I en pool dessutom, ooohhhmmm. ;)

Annars då?
Mjo. Ledig torsdag, ska bli super.
Grabb jobbar helg så då ska jag se om alla avsnitt av TB =) Och bara slappa, nice!


Yepp, du är snygg du!



//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0