True Love



För ca en månad sedan hemma i Vetlanda såg jag ett avsnitt av TB på SVTPlay med brorsan. Hade väl råkat bläddra förbi ett avsnitt sent en kväll ett par veckor innan det och blivit intresserad, men inte riktigt fastnat.
Vi kollade på de 2 avsnitt som fanns, och så fort jag hem så fixade jag säsong 1 och 2.

Sen för ungefär två veckor sedan satte jag mig och började titta på dem, från början.
Och jag kunde inte sluta.
I fredags såg jag klart sista avsnittet av andra säsongen. Och varenda dag av de senaste 14 dagarna, har jag inte kunnat tänka på annat än TB. Bill, Sookie, Eric.... Speciellt Stephen Moyer, som jag först inte alls tyckte var snygg, har jag blivit totalt besatt av. Och jag menar, har ni SETT scenerna mellan Anna och Stephen?? SMOKING HOT.

Nu i helgen har jag spanat runt på diverse hemsidor på nätet och mer eller mindre slukat allt i min väg, eftersom jag nu måste vänta en månad till e1 av tredje säsongen börjar sändas så MÅSTE jag ha annat att läsa/se, whatever. (Ska i dagarna beställa de första 8 böcker av Sookie Stackhouse-serien).
Och jag kan säga att jag DOG när jag läste en intervju av Anna där hon pratar om något helt annat än TB, nämligen att lyssna på musik i bilen eftersom hon nyss fått körkort, och det stod i en yttepytterad :" her real-time fianceé and her subject of love on the show".

Och ja. De är ihop sedan 2008. Och förlovade sig hösten 2009. Jag kommer aldrig bli densamma igen. För att det är så sjukt äckligt romantiskt att jag skulle kunna le i resten av mitt liv.






Nu ska jag fortsätta med att läsa spoilers till s3. Ja jag vet, jag är hemsk.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0