Atjoo Prosit



Hello!

Måndagen snart till ända.
Så fruktansvärt trött imorse, det tog mig halva dagen att piggna till.

Efter jobbet drog jag och Emil ner till stan, skulle ha saker på Apoteket och så handla mat.
Turen dit var ju rolig, vart fan får busschaufförer körkortet från i denna stad? Postutlämningen ?!
Anyway, vi fastnade i en liten inredningsbutik med chabby-chic grejer, och det ÄLSKAR ju Emil. Vi missade bussen hem pga alla grejer! Fick med mig en fin toa-skylt hem, visserligen vit men jag ska måla den svart.

Hem kom jag till slut i alla fall, har diskat, fixat hår osv. I brist på inspiration en kaviarmacke-middag framför TVn...
Nu blir det CSI och sedan bums ner i säng tillsammans med Johan Ajvide Lindqvist ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0