Att man kan älska



.... en teknisk pryl så mycket.
Jag menar jag?
Jag som har en tjock-TV, en 200-kronors dvd-spelare från Netonnet och en gammal röd Ericsson-mobil MED KNAPPAR. Som dessutom inte ens äger en microvågsung, eller en mixer eller ens en brödrost!

Men.
Jag har köpt en ny TV!
En alldeles alldeles underbar 42 tums plattis från LG.
Nu kommer den ju förrän om några dagar men jag är konstigt överlycklig :D
Jag som knappt ens tittar på Tv...

Men när till och med pappa har en platt-TV, laptop och allehanda videokameror och som dessutom är bättre på Facebook (typ som hur man få in You tube-klipp) än mig då är det fan DAGS att uppdatera sig lite ! :)



Har för övrigt blivit sms-spamad av min 10-åriga lillebror idag som lyckats sno mammas mobil. Så jävla skön!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0