H P ♥



Pimo åkte vid tolvtiden, för att kunna se något på vägarna ner till Småland igen. Varit snöstorm hela dagen här och inte var det bättre nedåt heller tydligen. Men han kom hem säkert iaf, det är huvudsaken!
Däremot glömde han Jojos present här... Men den får komma i sent sent efterskott :)

Blev ingen utgång för mig den här helgen heller. Ingen som var sugen, ja förutom jag då.
Det verkar inte gå så bra för mig det där. Varje gång det är fest&utgång på G så blir jag antingen sjuk eller så händer något annat.
Får satsa på jobbets julfest 10 dec!

Har legat i soffan sedan ett-tiden med att glo på Harry Potter film 4/8 och 5/8. Strax blir det nr 6, men tyvärr på datorn eftersom jag inte fixat konverter än till TVn...

Förhoppningsvis blir jag av med min TV ikväll också! Den gamla allltså. Blev av med TV-bänken igår, efter många om och men. Folk!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0