Jingle jingle


Hej hopp!

Haft en bra måndag!
Inte ofta man kommer till jobbet och är PIGG på en måndag haha!

Fick mig minst 8 timmars sömn, gick upp kl 8 imorse och mös med kaffemuggen framför tvn.
Älskar den lilla stunden när man går upp tidigt (ja i mitt fall endast när jag ska till jobbet) och ser på gamla serier som The Nanny, som sänds just tidigt på morgonen.
Blev några avsnitt Jims Värld också, lite puts och fix här hemma och sen till jobbet, där dagen gick hur fort som helst.
Hoppas alla dagar denna vecka går lika snabbt och smidigt

Just nu är jag konstigt nog ganska trött.. Eller seg kanske är mer passande.
Kikat runt på lite olika hemsidor. Nu kommer julen!
Helt sjukt vad julgrejer det är överallt. Det börjar, så smått, känns lite i julnerven ha ha!

Är lite frusen så jag ska nog ta och bädda ner mig i sängen och se en film, kanske Repo Men eller Invention of Lying. Eller så läser jag lite.
Imorgon kommer Emil och bor hos mig några dagar medan han målar om i nya lyan :) Ha en bra måndag! ♥

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0