Övernattning på luft



Tjo

Emil har "bott" hos mig nu i 2 dagar, då han håller på och målar sin lägenhet, fixar med bredband osv.
Han köpte en uppblåsbar dubbelsäng som står här i vardagsrummet. De är visserligen sjukt sköna att sova på, men ... Denna verkar vara trasig, för varje natt vaknar jag av att Emil sätter igång motorn för att blåsa in mer luft. Det låter som en traktor! Lagom roligt... *mutter*

Annars måste jag säga att veckan gått bra, och fort. Passar mig sjukt bra att gå 11.30-20. Så lugnt och skönt på kvällen på jobbet, och så är vi ju minst 4 st som jobbar samma tid så man kan prata lite skit också :D

Idag är det torsdag, förhoppningsvis går dagen fort så att det kan bli FREDAG! :)
Antar att det blir en chillkväll för mig då eftersom jag ska upp och hjälpa Emil att flytta på lördag. Dock blir det jag och massa starka grabbar så det går nog bra. Dessutom ska Emil ladda sin Brewmaster så lördagen kommer nog mynna ut i något bra ha ha!


 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0