Strålande sol



Hello!

Ja inte inte bara ute är det soligt trots att det är frost och kallt.
Jag tog nyss en kvart i den artificiella solen efter att ha hämtat ut lite paket, och fy fan gött det var !

Tatueringar tål ju som bekant inte sol så bra, så jag skyddar alltid min. Haha! Bara det att det blir ju "bonnbränna" just där mitt skydd suttit. Ser lite kul ut. Syns kanske inte så superbra men om man tittar på avstånd ser det ut som en liten skylt eller nått!

 

Idag är det freeeeeeeedag! Himla gött faktiskt. Dock har jag inte en aning om vad jag ska hitta på ikväll... Får nog bli den lugnaste av lugna kvällar eftersom det är flytt imorgon. Ska bli skönt att få skiten överstökad! :)

Hoppas alla får en trevlig och solig dag!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0