Trista tisdag



Ni vet ju att jag hatar tisdagar... Ändå lyckades jag överleva dem!
Dagen har varit långtråkig och trist, bortsett från trevlig lunch med kollegor-pojkarna :)
Och en irriterande bakre visdomstand som beslutat sig för att komma upp till fullo, vilket gör att jag hela tiden tuggar på tandköttet och njae det är inte så skönt.

Utöver det har jag inte gjort ett jota idag förutom att steka köttbullar och kokat pasta, samt legat under täckena och läst Människohamn. Nu vid nio insåg jag att jag behövde en liten paus, dessutom får jag dåligt samvete att jag inte tränade igår så jag ska försöka mig på att göra just det nu.
Meen ÅÅH det är ju bra mycket mysigare att ligga och läsa!

Suck. Nej, pepp nu!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0