Tonåring



Hej & hå vad tiden går.

Jag som nyss satt och surade över en ny arbetsvecka känner mig ikväll lätt om hjärtat att det bara är imorgon kvar till helg! :)

Veckan har gått fort, och jag har inte gjort något speciellt.
Var en runda ner på stan och handlade vantar, sjukt spännande :)
Vaknat, gått till jobbet, kommit hem, läst läst läst, gått och lagt mig - börjat om. Ni vet, det eviga ekorrhjulet.

Men helg imorgon som sagt!
Jag ska denna helg bege mig till Karlstad, det blir ju som bekant "sista" helgen där, eftersom Emil flyttar hit den 6e.
Jag har kompromissat mig till att komma dit redan imorgon fast han jobbar till kl 22 med att han ser till att det står en iskall Pripps på soffbordet när jag kommer :) Dä ä teamwork dä !

Hade även tänkt passa på att fylla i min tatuering när jag ändå är där, men det känns inte så lockande att bära möbler med färska skorpor.. :/ Så det får bli en annan gång.
Däremot ska jag kila förbi Monki... Och så kanske någon Halloween-utgång på Tempel? Vi får se.

Utöver det funderar jag på vad jag ska fixa till mina kära lillebror som nästa vecka fyller fjortis. Svårt... Speciellt eftersom jag inte kan åka dit - då min bästis TVINGAR mig att stånka möbler och flytta (pik*)

Redan 14 år... Du var ju nyss liten!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0