Varje gång


Hej hopp!

Då var helgen slut.
Den började först på en väldigt spontan nu-går-jag-på-fest-känsla i fredags, där Konsum tyckte att jag skulle betala 250kr för ett paket cigg (ska reda ut det i veckan) och så ut på någon MC-klubb utanför stan med massa folk jag inte känner. Drack öl och försökte mingla lite, men vid ett var jag dels så kissnödig och dels hade jag inga kontanter kvar att jag tog en taxi hem.

Lördagen vaknade jag upp och var bakis - av någon anledning!? Drack verkligen inte alls mycket på festen. Anyway. Låg i sängen, glodde på Jims Värld - när klockan var typ tio på kvällen gick jag in i vardagsrummet och la mig på soffan och slöglodde tv till typ tvåtiden. Jävlar vilken värd dag liksom.

Idag tvingade jag mig själv upp vid tio, gjorde en god brunch mellan alla Jims-avsnitt.  Sedan upptäckte jag att min mp3 funkade (efter en VECKA på laddning) så jag hoppade in ett par jeans och drog på en promenad.
Kent åh mina kära Kent. Det var länge sedan. Jag hade visst glömt er mina vänner!

Gick runt i höstrusket och var varm av musiken, tänkte på sommaren och bara fick en sådan enorm boost. Som en fet jävla nikkokick. Jag får aldrig glömma musiken. Never.

Efter det handlade jag lite och tog sedan mig själv i kragen och fixade min solbricka - och sen solade jag i 11 underbara minuter. Och det syntes, den lilla stunden! :)
Nu jävlar ska jag bli brun! Jag fick ju undvika solen nästa hela sommaren pga min tatuering.

Nä nu ska jag ta och krypa ner och glo på någon film. Imorgon är det måndag. Hoppas veckan går fooooooort! Nästa helg är det nämligen movie-weekend hos Emil :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0