Woopi-doo


Men hej och hå.
Ett tag sedan man hostade upp något här...

Varit sjuk, jobbat, deppat över vädret. Same old same old.

Nu har jag dock anledning att se ljuset i tunneln.
Trivs bättre på jobbet nu när man börjat komma in lite mer i "nya" gruppen, och idag fick jag en semi-ny tjänst som innebär lite mer varierade arbetsuppgifter och goa arbetskollegor :) Känns positivt!

Sedan är det bara ca 3 veckor kvar tills min bästa vän flyttar till stan! Wi hoo! :)
Jag ska hjälpa honom att flytta (vilket jag inte ser fram emot eftersom jag VET hur mycket tunga saker och miljontals prylar han har) och måla och putsa nya lyan. Ska bli sjukt kul!
Äntligen har jag tillbaka min fika och lunch-kompis som har en förmåga att få mina dagar att flyga fram :) Vi jobbar ju på samma jobb nämligen och snaaaaart är han tillbaka.

Dessutom är det bara 2 dagar kvar till helg.
Ja. En ganska nöjd Jackie idag faktiskt.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0