Köpeavtal


Ja idag efter jobbet kom memil hit för en kaffe, sen gick vi ner till mäklaren och skrev på en massa papper. Köpeavtal nämligen. Emil blev med lägenhet idag! Grattis! :)
Jag fick skriva på vittnesdelen. Men det var bra drygt att sitta där i nästan två timmar med mäklaren och säljaren och bara vänta på papper... Lite framförhållning kanske?

Sen handlade vi lite och gick bort till bussen och snackade allmän skit. Alltid lika trevligt. Vi skulle ha haft lite skumpa att skåla i - men det får vi ta en annan dag.

Imorgon är det torsdag - bara två dagar kvar till helg!
Vet inte vad det är med mig på sistone men jag är så trött hela tiden. Orkar knappt upp på morgon, hur tidigt jag än gick och lade mig. När jag kommer hem är jag helt slut och måste powernappa för att ens orka med att hålla mig vaken på eftermiddagen.
Tidig vinterdepression? Blä.

I alla fall. Med mbb är det inte supersmidigt att ladda upp bilder vid denna tid. Men några fick jag in i alla fall :) The remodelling av min hall här för två veckor sen. Vilken skillnad va?

 

 

 

 

Och slutresultatet!

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0