Ljuset i tunneln


... imorgon är det fredag!
Dagen gick ganska fort, mer eller midre alla system jag använder mig utav låg nere större delen av dagen så jag hängde mest med kollegorna och hade "utbildning" istället. Mycket trevligt!

Ska b a r a  k l a r a  i m o r g o n ...

Känns helt insane denna vecka. Jag har verkligen inte orkat jobba, rent fysiskt, men ändå släpat mig dit, släpat mig genom dagen, släpat sig hem, sovit middag, lagt mig tidigt osv. Ändå så trött!
Måste vara något fel på mig seriöst.
Hoppas det blir bättre efter helgen!

Men som sagt imorgon kl 15.30 kommer jag vara i himlen :)
Fredagskvällen kommer spenderas i horisontal-läge med en ny bok. Ev någon film. Och sen ska jag ta årets största sovmorgon på lördag. Och efter det blir det :


Åh sommar!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: memil

Hehe kul att du sitter med din bäste vän i näven å sen så syns din nya lya i bakgrunden.. Men på bilden är du ovetande om vad komma skall ;) :)

2010-09-23 @ 22:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0