My new babies



Dessa läckerheter fick följa med mig hem idag. Jag är så kär :)

Helgen spenderades hemma hos Emil i Karlstad - på fredagen lagade vi tacos, drack massa öl, lyssnade på skitbra musik och spelade kort. Jäkligt soft.
Under lördagen chillade jag mest medan Emil jobbade, sedan såg vi på Avatar (jag då, Emil sov). Visst snyggt gjord verkligen, men fattar inte hela hypen som var när den kom.

Idag gick vi ner på stan till Stadium och även in på H&M där jag införskaffade mig ett par coola leggings. Emil tyckte dock att de var gräsliga ha ha.
Hängde med bort och röstade, åkte hem, handlade och gick sedan själv och röstade.
Nu sitter jag här nytvättad och nyfönat hår och ska försöka varva ner inför kommande arbetsvecka.








Och titta vad som - efter 5 veckors strul - står i mitt vardagsrum







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0