Ny start på veckan


Ja helgen spenderades som sagt i sängen. Jag gjorde nada. Ja förutom att tvätta lite på lördagen. Och glo på Jim. Och så lite lite TB på söndagen. Vilken kontrast!

Idag efter jobbet har jag tagit fram gitarren och trevande börjat klinka lite och lära mig grunderna. Har i alla fall lärt mig att jag har en western-gitarr. Som inte är superbra för nybörjarfingrar - aoch!

Jag har lagat mat och dessutom slängt ihop lite muffins (oooh värsta housewife) - mina läckra bacon&ägg-muffins. Och de blir bara godare och godare för varje gång. Perfekt frukost!

Jag har skrivit ner lite ideér och lite planering. Filat på mina framtida hobbies he he. Nu ni!

Världens snällaste Johan var frisk och på jobbet idag. Jag fick en supersöt inflyttingspresent som gör sig utmärkt i mitt kök:

 

Matiga muffins!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0