27 to 19

Halloj...!

Var ett ta sedan jag kom ihåg att plita ner något här. Varit ganska lugnt, fixat det sista i plugget och mest relaxat.

Idag är det ju det här med födelsedag... Frukost på sängen, fina presenter av älskling, bästis varit här med hundarna och fikat, ätit god kinamat på stan till lunch, legat och gosat med grabben innan han drog till jobbet.

Fått jättefina blommor och choklad av familjen, ny kaffebryggare, pengar, eltandborste, massa böcker jag önskat mig. Hämtat ut ett gigantisk H&m-paket som var present från mig själv!

Hyrde några tjejfilmer som jag nu spenderar kvällen med tillsammans med några öl. Snart kommer Frida hit och fikar lite.

Pappa var här över helgen med, vi pratade massor, varit på stan och käkat, druckit vin och lyssnat på Kent, kollat på film och fikat. Mycket mysigt, helt sjukt att vi inte träffats på 2 år!

Vid elva kommer pojken hem igen o då blir det säsongsavslutning på både Dexter och Homeland.

En sjukt bra helg och födelsedag helt enkelt! Tack till alla som förgyllt den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0