Tråk-fredag


Normalt sett älskar jag ju fredagar.
Men inte idag.

Mådde mysko redan igår på jobbet och idag är jag helt nervig/skakig i kroppen och illamående.
Jag vet att det är tecken på att det är ett anfall på gång, och det är nog det vidrigaste man kan vara med om.

Så idag är jag hemma från jobbet och missar fredagsfräckisar, fredagsfika och fredagsstämning. Och får ligga i soffan/sängen och göra ingenting istället. Yey.

Fast hellre det än att stupa i Skrantahöjdsbacken, spräcka skallbenet alternativt få hjärnskakning, spy offentligt, åka ambulans och tillbringa helgen på sjukhus. Det vore ju verkligen min tur.
Eller få anfall på jobbet och göra bort mig och för all framtid heta "Ep-tjejen" eller "Spyan". Okej, soffan känns mer inbjudande när jag tänker efter.

Harry Potter får nog göra mig sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0