Köp



Puh.
Nu för tiden tänker jag eller läser inte annat än om räntor, bolån, lånelöften m.m. Jag tittar efter lyor på varenda sida som finns tillgänglig.
Har nu skickat iväg om ett lånelöfte. Vi får se vad de säger.
Problemet är att jag inte vill låna så mycket, och att minsta lånebelopp oftast börjar vid 100.000. Så mycket vill jag inte låna liksom. Plus att man inte kan slänga iväg för många ansökningar heller, med tanke på att de tar kreditupplysning varje gång. Blö.

Kanske borde ta en paus ifrån det där.
Bara att det vore ju toppen om jag kunde säga upp min lya till sista januari och ha 3 månader på mig att leta nytt. Usch nu börjar jag igen!

Imorgon är det redan onsdag. Var tog veckan vägen ?
Ganska mycket på jobbet, och så försvinner ju tiden i ett nafs när man väl kommer hem.
Harry Potter-boken som jag påbörjade på slutet av semestern ligger och samlar damm nu.

Anyway. Matlådan tills imorgon är klar, köket uppstädat, lägenheten fräsch.
Imorgon blir det slapp, torsdag : projekt baka kanelbullar, fredag tvättstuga samt fix inför lördagen som bjuder på fest.

Nu ska jag njuta av underbara Nicolas Cage (på 6an) en liten stund till innan jag gör natten för idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0