S. Black



2a dagen på semestern.

En väldigt lugn start på dagen runt halv elva, sov riktigt dåligt inatt av någon anledning.
Sen tog jag en sväng förbi jobbet, där jag hjälpte Jessica med lite ärenden och tog en fika med henne, Camilla och Emil. Snöstorm ute, var ju trevligt att vada i 2 dm snö dit och hem.
Handlat, lagat middag och kröp i sängs med Harry Potter, bok 3 om Sirius Black.

Får nästan lite ångest över att jag inte gör något speciellt. Konstigt egentligen. Det är ju hela meningen med att vara ledig. Behöver nog släppa lite på den pressen.

Lite ironiskt att Arbetsförmedlingens hemsida ligger nere just den kväll jag tänkte kolla läget, efter 1 ½ års frånvaro från allt som har med AF att göra. Well well.

Nu ska jag surfa vidare och sedan dags att sova! Siktar på att komma upp innan nio imorgon. Och att det inte snöar en enda jäkla flinga till!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0