Lugn och fin



Arbetsdagen var seg, men tog ju slut. Till slut.
Riktigt härlig dag idag med solsken, solbrillor till jobbet imorse halv åtta - det är inte dåligt!

Ringde mitt hyresbolag idag och hörde lite ang lägenheten jag sökte då jag inte hört ett knyst sedan jag var på visning. Tydligen är det EN person före mig i kön, som de dessutom inte fått tag i... Så imorgon borde jag få reda på om det blir flytt här snart eller inte.
Låter ju bättre för mig, odds-mässigt. Men får jag den inte kommer det känns sjukt surt, som att falla på mållinjen. Nej, nu ska jag sluta spekulera, får se under morgondagen helt enkelt.

Mina grannar leker zoo i trappuppgången. Och jag är så himla trött.
Och jag saknar. Jag saknar så mycket just nu.
Känns som att allting står i dödsläge och jag kommer inte ur det. Antar att det bara är att ge det tid. Och se fram emot allting annat som händer samtidigt.

Nu ska jag få i mig lite kvällsfika, sedan blir det en tidig kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0