Planer



Idag började en ny vecka, med dagspass för min del.
Det suger att gå upp tidigt men att vara hemma halv fem slår det mesta!

Var inte superpigg efter ca 4-5 timmars sömn inatt, så när jag kommit hem och ätit middag tänkte jag powernapa en halvtimme för att balansera upp sömnen.
Det slutade med att jag sov som en stock i över två timmar, med blött hår och allting. Missade första perioden av matchen och var helt förvirrad. Dessutom drömde jag inte alls några trevliga drömmar...

I vilket fall som helst så hade vi semestermöte idag på jobbet och jag fick de veckor jag ville ha. Ja jag flyttade visserligen 2 veckor till mitten av augusti men jag är good to go till Peace & Love och Hultsfred!! Vilka ska med ???

Förra våren, guuud smält bort snön nu !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0