This is war



Här sitter jag och dricker öl och lyssnar på Jared Letos underbara röst. Klickar runt på festivalernas hemsidor, känner hur det spritter i kroppen. Ge mig sommar och festival nu !

Hittills ser sommaren ut att innehålla en Grekland-resa med Jonas, Hultsfred, Peace & Love, en Göteborg-tripp ( Ja. Jag känner att det är dags att krypa ur Stockholms-skinnet och se gatan där Håkan trillade fram ), en Köpenhamn-weekend och förhoppningsvis London också!
Vad tror ni ? Möjligt ? Hmm.

Känner att det här kan bli en riktig kanonsommar. Ett riktigt kanonår. Ni vet att man får den där känslan ganska tidigt på året... Jag vet att jag kommer mista mycket, kanske redan på väg att göra det och säkert gjort det också.

Men det finns så mycket kvar att vinna.



Hultsfred 2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0