M*****F*****



Hej & hå vad jag mår skit...

Var sjuk förra veckan, vilade i fyra dagar och tillbaka på jobbet måndag.
Men min skalle är fortfarande inte bra, gör ont och känns som bomull, feber, halsont, trööööööött...
Bara att knapra Ipren och be att helgen kommer fort !

Så stört att jag klarade mig under hela den 6 månader långa vintern utan så mycket som en förkylning, men så fort det blir SOMMAR och 20+ ute så ska jag bli dålig. Ja ja nog om det.

Maj kommer bli en sådan där månad. En chillmånad.
Där man liksom inte gör nånting. Bara solar, grillar, läser, tar det lugnt på helgerna. Vädret får gärna hålla i sig dock, gillar inte att det är 24 grader varmt när man sitter inne på jobbet och ugglar, men att det sen ska bli 14 plus och REGN till helgen ??!!

Nu CSI och sen sova. Med öppet fönster.


Music is what I am.
Everything else is what I do.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0