Heute

Idag har jag nästan bara sovit.

Fast i etapper kan man säga. Vaknade och gick upp vid 10, de ringde från Karlstad två gånger och inledde med "det stämmer inte riktigt..." jag tänkte att nej nu fan kommer det, de säger att det fattas poäng eller att fyra kurser inte går att räkna eller något annat som kommer att leda till att jag inte kommer in i vår.

Men det var lugnt. Jag hade räknat för lite poäng, så vi lät bara bli att ta bort en kurs. Och sen var det mina betyg från 2000 som skulle se lite konstiga ut, men de räknas ändå och slutbetyget skulle bli påskrivet av rektor under dagen.
Peuw !

Har börjat läsa HP igen, men känner konstant hur ögonen bara klipper så det blir sängen nu.

Imorrn blir det morgonträning, och jag ska rensa kylskåpet på gamla varor och storhandla nytt. Sådant som det är mycket vitaminer i. Måste börja äta riktig mat!
Sen får vi se... Lite plugg, lite läsa, kanske en promenad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0