Howdy

Alla betyg blev klara i fredags och jag kammade hem två MVG och ett VG. VGet skavde lite men vad fan, helt okej ändå.

Så idag har jag mailat Karlstad för slutbetyg, hoppas verkligen de är snabba och att de skickar in kopia till VHS själva så att allt går så smidigt som möjligt.

Sen är det bara att vänta.

Just nu har jag två kurser kvar som är slut i mitten av december. Det är ungefär en uppgift i veckan, ibland en varannan vecka. Så jag har en jävla massa tid över till ingenting.

Kan inte ta nått extrajobb då jag redan maxat basbeloppet denna termin. Så det kommer att bli en seg väntan på svar om hur min framtid kommer att se ut sen. Ber till Gud att jag kommer in! Just nu är jag mest sugen på att börja med psykologi. Vi får se.

Har lyckats vända på dygnet också. Verkligen inte bra. Ligger och läser på nätterna fram till sju-tiden och sover sen till två-tre på dagen. Funkar fan inte när det är vinter, man missar det lilla dagsljus som finns.
Så idag ska jag nog fan dygna så att det vänder sig rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0