Oh hello

Klockan inte ens fem och kolmörkt ute. Tragiskt!

Dock vaknade jag inte för bara några timmar sedan som förra veckan, utan vaknade före väckarklockan vid sex. Ha ha! Stört.

Har tränat och solat i hela 20 minuter, jisses vad det gjorde underverk med hösthumöret!
Sen rensade jag hemma och gick och storhandlade. Missade en del men kan dessvärre bara bära två kassar själv...

Sen har jag mest slappat och surfat på nätet, tog en powernap och läser lite Harry Potter.
Kul med de böckerna, de är så många och så detaljerade att det är som att läsa dem på nytt igen när man läser om dem.

Snart ska jag ställa mig och göra frikadeller och potatismos - helt från scratch! Oh yes jag köpte potatis och allting och fick tag i fint nötkött. Ska bli intressant...

En annan intressant sak är att jag har två snus kvar, sedan är det slut för min del. Förväntar mig att jag kommer bli mycket trött så jag har laddat upp med Gerimax inför de värsta dagarna. Ska nog gå bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0