Open up a little bit more


FAN!

InDesign ligger nere. Idag av alla dagar. När alla lärare är lediga och jag inte vet mailadressen till supporten. Fuck.

Mailade till en gammalt mail jag fick mina lösen i, så får vi se vad som händer.  Men seriöst. Jag ligger efter och har verkligen inte tid med fler förseningar.

Ja. Om jag inte ska ställa in och på 20-årsfest imorgon och sitta hela kvällen och plugga. Men då riskerar jag att bli av med livhanken så det är ju inget alternativ egentligen.

Jaja. Får fokusera på ljuduppgiften istället. Jag ska skapa ett ljudspår som jag ska tona ut i början och slutet och har ett antal ljudslingor som går in i varandra i ett sammanhängande ljudstycke. Hm.
Är det nu jag ska plocka fram mina exellenta ljudtekniker-skills? Efter två år på Ljudprogrammet och ett år på radion med ett eget tablåprogram... Ha ha. Jaaa. Vi får väl se om jag minns något överhuvudtaget.

Annars har vi varit till bolaget idag, och beställt hem kycklingsallad. Grabben har hjälpt mig med ideogrammet så den är ordnad nu i alla fall. Lite hjälp kan man ju få utan att det är fusk? Det var mer småjusteringar som behövdes.

Snart ska jag dra iväg och ta dagens träning. Sedan blir det att öppna en öl! Varit sugen hela dagen. Det är väl hjärnan som börjar kännas mossig efter allt plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0